To the france eller något.

Gårdagen
 
Eftersom jag försov mig till skolan (vilket jag var skitsur över), så gjorde jag klart mitt hemmaprov om buddhismen i religion, en ganska najs religion apropå att jag inte direkt tror att det finns någon gud som sitter och styr över allt, religionen i sig är otroligt vetenskapsbaserad och det gör enligt min åsikt att det blir enklare att förstå. För er som är lite smått IQ befriade så kan jag tala om att Buddha inte är någon gud.. Men visste ni inte det innan så ja.. då vettifan. På eftermiddagen åkte vi iväg och storhandlade, medan jag packa in allt så stack karln iväg och skötte sitt innan det var dags att laga mat! Varm smörgåstårta mmmmmm... Insåg först på kvällen att det var det enda jag åt igår, suck! Men iallafall, Sandra kom över och käkade, busade och såg på Storebror med oss! Mysig tjej det där, och vi hade som vanligt en helt awesome kväll, TILLS... jag insåg att vi inte hade något varmvatten och jag hade ställt upp på att låta dom pryda mina ben med diverse konstnärliga målningar... och inte fick jag tvätta håret heller nee. Äsch, det är väl mest att ta det med en nypa salt! Så ofta händer det ju inte, och när jag väl duschar i eftermiddag lär jag ju känna mig renare än någonsin! 

 

2012-04-27 | 23:26:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback