Vem jag är

Många som inte känner mig kan ofta uppfatta mig som kall eller sur, men det är jag verkligen inte! Jag är en väldigt rolig, livsglad och positiv tjej, visst har man sina dagar precis som solen har sina fläckar, och sen handlar det nog mycket om muren jag har byggt upp runt mig de senaste åren där jag kanske inte släpper in så många, men lär ni känna mig så kommer ni inse att jag faktiskt inte är så svår, utan jävligt ball, så det så! 

Nu måste jag sussilussa, ögonen snurrar, vill tacka alla för idag, otroligt bra jobb och allt blev jätte bra, skriver mer imorgon. Natt på er!
 

2012-06-02 | 21:00:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback