Wishes

ℒℴѵℯ  -My wishes - ℒℴѵℯ 

 

1. Systemkamera.. Men den har varit på listan hur många år som helst haha
2. 2 klänningar, som jag är helt förälskad i!!!!
3. Underbara skor?? Som skulle matchas ihop hur bra som helst med nr.2
4. Presentkort på Gina, de har fått in hur mycket snyggt som helst, höstens mode gör mig galen redan nu!!
5. Klocka från Burberry.


 


6. Lägenhet eller hus på landet. Gillar särskilt den otroligt vackra lampan från Ay Illuminate.
7. Få igång mitt körkort och skaffa bil
8. Pengar är också bra att ha.

etc etc etc .. listan kan som sagt göras lång och om 35 dagar fyller jag år! :) 
 
 

2012-07-27 | 02:28:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback