Galderma - basiderm. För aknebelägen hud.


 

Mitt utskick från Reddville kom häromdagen och gissa om jag blev glatt överraskad över den söta lilla boxen!? Detta är något som de bör fortsätta med då det känns lite lyxigare helt klart.

Innehållet i denna box var 2 produkter ur hudvårdsserien Galderma- Basiderm. Detta är hudvårdsprodukter som  utvecklats av Dermatologer för fet- och aknebelägen hud. Extra bra är att dem även passar känslig hud som genomgår medicinisk aknebehandling. Hur verkar produkten då? Jo genom att rengöra, återfukta, skydda och bibehålla hudens naturliga balans och kontrollera sebumhalten. 

Just dessa produkter passar inte min hudtyp, men jag har en fin vän som jag vet kommer att uppskatta detta enormt! Är ni sugna på att testa så säljs detta på Apoteket, och vill ni också gå med i Reddville så gör ni det här: Reddville

 
 

2014-03-16 | 15:15:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback