Torsdag

Sovit som en stock inatt, blev juförsig ganska sent så det var nog välbehövligt. Igår spenderade jag större delen av dagen med shopping.. Först med mamma några timmar nere på stan där vi även uträttade några ärenden, jobb och tog en mysfika i Kupolen. Senare på eftermiddagen blev det att möta upp Daniel för en sväng på Mirum innan mitt hjärta mötte upp oss och vi letade efter en ny jacka till honom, loppet var rätt kört så vi åkte vidare till Ingelsta och letade där, men även det blev utan resultat. 
Jag hittade iallafall massor med fint vilket inte är så chockerade antar jag? haha. Tänkte jag visar upp lite i ett senare inlägg för nu rinner tiden iväg. Hoppas ni får en fin Fredag. Kram 
 

2014-03-07 | 10:33:19 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback