Nyheter vi älskar!

Det har kommit in så himla mycket fint på jobbet, jag blir ju galen vill ju ha alltihopa haha! Men detta mysiga natt-set som är en nyhet blev mitt i varje fall. Älskar att färgen är riktigt barbie-rosa (inte för jag brukar gilla det annars men nu så skrek den efter mig), riktigt härligt material dessutom! Funderar skarpt på om jag ska införskaffa mig även det vita setet, tål att funderas på.

Sen har vi ju även Hanky Panky som för mig blivit en ny favorit, eller världens mest bekväma string som dom även kalllas! Finns i massor av olika färger och en relativt ny modell är den vita med swarowski stenar :"I DO", som verkligen gnistrar och glimmar, den ska även finnas i ljusblå.

 
 

2014-05-13 | 17:18:13 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback