Bad to go

Vet att det varit dåligt med inlägg, datorn har krånglat sen har jag helt enkelt inte riktigt haft tiden till det heller nu inför jul! Det är mycket som ska ordnas men jag har en del saker och inlägg som är pågång, ha bara lite tålamod!

Roligt att fler och fler börjar hitta hit igen efter bloggbytet! Kommentera gärna om det är något mer specifikt ni vill läsa om, eller har ni någon fråga, så fråga på, Så ska jag försöka svara på den :) kram på er!


2012-12-16 | 03:46:00 | Skönhet | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» hjjonsson.blogg.se

Vill bara tipsa om tävlingen som pågår i min blogg, där du kan vinna röda goodiebag. Kika in http://hjjonsson.blogg.se/2012/december/tavling-goodiebag-2.html#comment! :*

2012-12-16 // 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback