Julafton

Vi hade en underbar julafton med mycket skratt och mys, jag hoppas verkligen att ni hade det också! Vi påbörjade dagen ute hos C´s släkt,även med pappi. Mysigt med mat, kalle anka, jultomte osv. Jag hade inte förväntat mig några paket alls då det blev bestämt att vi skulle köra julklappsspel (efter vi hade köpt allt redan typiskt haha), men vi fick massor och det var verkligen över förväntan! För mig handlar egentligen inte julen om paket, det handlar om samvaron och stämningen. Framåt 17.00 snåret åkte vi vidare och lämnade en liten blomma till C´s farmor innan vi åkte vidare till min familj, där bjöds det på väldigt mycket skratt och jag har en bror som alltid ska hålla på och jävlas, tur att man är van säger jag bara! Vi delade ut lite paket och även här hade jag inte förväntat mig någonting haha! Men jag tror nästan det blir roligare att få något, när man inte förväntar sig det, så jag vill säga tack till er alla, ni är underbara! ♥
 
Bilder på familjen etc kommer vid ett senare tillfälle!
 

2012-12-29 | 00:00:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback