Julbord ❤

 
Efter mycket stress anlände vi äntligen till Löfstad slott där ett helt rum stod till vårt befogande. Atmosfären är fantastisk och det är otroligt att slottet är så välbevarat! 
 
(Fina Ulla, jag och mamma sitter och väntar på resterande människors ankomst! )



Samt jag och min käreste ❤





En hungrig och glad liten broder





Den här desserten var fantastisk!! Det var en chokladform fylld med någon slags hallon/jordgubbs toppad grädde som smakade ljuvligt! Resterande del av maten var också hur god som helst. 




Mor, Felicia, bror, jag och Elliott ❤ Bara syster och Texas som saknas men de var tyvärr inte närvarande. 

Här likaså men med vackra Karin också! 








Fina mamma och Conny som bjöd på allting ❤
Vilken fantastisk kväll! Maten, sällskapet och atmosfären kändes så bra. Det ända som i vanlig ordning är ett problem, är att vissa karlar som fått i sig för mycket alkohol borde lärde sig lite vett! (Ingen ur vårt sällskap)
Tack så hemskt mycket för att vi fick komma! 
Puss på er! 

2012-12-08 | 02:51:00 | Kärlek | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback