Samarbete

Som jag tidigare sagt så har jag någonting roligt att berätta, och nu är det äntligen färdigt! 
Jag inleder nu ett samarbete med: 

Detta är ett företag grundat av Angelica Björlin.
Företaget gör hemmagjorda smycken, både specialdesignade efter din egen smak, eller smycken som redan finns i sortimentet. Gå gärna in på deras hemsida: Designbjorlin.com. För att hålla er uppdaterade om senaste nytt kan ni gärna lägga till: https://www.facebook.com/ArjesBjorlin?fref=ts , på facebook för att få senaste uppdateringarna och ta del av tävlingar. 
 
Ni kommer även kunna se en del smycken här, erbjudanden och rabatter via min blogg framöver. 
 
 

Kram på er!

2012-12-15 | 20:53:00 | Samarbeten | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Har du ens folk som läser din blogg, ser nästan aldrig några kommentarer eller dylikt? Just sayin..

Svar: "Anonym" Troligtvis så har jag ju folk som läser min blogg, annars skulle jag ju inte inleda ett samarbete med ett företag, du läser ju min blogg uppenbarligen och lägger ju till och med tid på att skriva en onödig komentar när du tydligen inte ens kan skriva ditt namn. Om du vet vem jag är så har jag för inte så länge sen bytt domän från blogspot.com, och hit.
serendip.blogg.se

2012-12-16 // 01:20:05
» Caroline

Vad roligt! Lycka till din blogg är jätte fin!!:-)

Svar: Tack=)
serendip.blogg.se

2012-12-16 // 03:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback