Trött

Jag vaknade.. Var trött.. Var otroligt trött... Men sen insåg jag, att det är ju faktiskt en ny dag på ett helt nytt år, så då blev jag lite smått glad iallafall.

Nu sitter jag och nallar i mig lite koffein medan killen åkte väg i snöovädret som har drabbat vår stackars lilla stad, ack jag gillar det inte, hade gärna haft lite sol istället. Men det är som det är!

Kvällen blev relativt lugn igår, vi drack lite och när vi tröttnade på det gick vi hem till aborren och spelade spel och sjöng, killen hämta upp en kompis och sen njöt vi av fyrverkerierna, tror vi kom hem någon gång vid 04.20 imorse. Då kanske ni förstår min trötthet. Bu. 

2012-01-01 | 14:35:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback