Attitude mässan

 
 
Jag är otroligt glad men samtidigt väldigt besviken! Jag har vunnit biljetter till Attitude - mässan som pågår i Stockholm nu i helgen. Inte nog med att jag skulle vara på plats och se alla vackra kreationer, jag skulle dessutom få vara med en journalist från Plaza och få en förtitt på hur vårnumret kommer att se ut !  Men gissa vad? Jag kommer inte ha möjligheten att närvara.... Väldigt tråkigt då det hade varit en fantastiskt möjlighet.
 
Jag hoppas dock att ni andra som närvarar får hur roligt som helst och verkligen njuter, för det skulle jag ha gjort till max! Jag är nog mest arg för jag missar Lars Wallin, Ida Sjöstedt och Chantal Thomass.
 

2012-11-22 | 19:17:00 | Skönhet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback