Bloody hell

Blev inte mycket gjort ändå, trots att jag intalade mig det. Men ibland är det viktigt att varva ner, och bara ha roligt för stunden. Hakan svängde förbi med lite Mat och Martin har varit över och spelat lite med killen. Jag spenderade lite tid inne på badrummet och gjorde följande saker som ni kan se här nedtill. Ca 1 - 2 veckor för sent för Halloween beroende på hur man ser det, men lite läskigheter passar nog rätt bra in i vardagen ändå.  
 
För övrigt är jag super glad. Ikväll har min förra kollega Mattis beställt smink, så som jag har längtat efter det där pudret, och snart är det mitt! Wiho!

2012-11-06 | 21:19:00 | Skönhet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback