Dagens brus

Nyhemkommen efter en tripp till Dollarstore, en relativt ny lågpris butik som öppnat i Söderköping. Behövde lite småsaker, så vi tog med oss pappsen dit, som skulle köpa en tavla till sin "tjej". Blev diverse andra butiker med, i jakt efter den perfekta delen av en bröllopspresent, del 1 upphittad och införskaffad. Mer än så kan jag inte säga för risken att bruden kollar. 
 
Nu har säkert 2/3 delar av dagen gått för er. Men för mig har den i princip bara börjat. Har en hel del att ordna, så jag antar att kaffet som befinner sig i min hand nu lär göra nytta.
 
Imorgon måste jag hitta en klänning. Det lär ta tid. 
 
 

2012-11-06 | 15:39:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback