Difust

Dimmigt ute.. och inte lite heller. Sitter och funderar, kaffet smakar rätt bra just nu. 
Måste börja rota fram julpyntet, har ni börjat smygdekorera hemma än? Jag tänkte göra det här om dagen, men orken försvann! 
 
Måste se om jag bokade tvättstugan ikväll med? Behöver tvätta alla jobbarkläder känner jag! 
Med tanke på jobbarkläder, för er som inte vet så har jag praktik inför min lager och terminal utbildning som troligtvis börjar i vår. Rätt skönt att det inte alltid innebär tidiga morgnar utan att det är lite friare att ena dagen kanske jag börjar 12, och andra dagen senare/tidigare. Jag trivs oerhört bra iallafall! 
 

2012-11-25 | 12:58:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback