Mysig runda i City


 
 
Tillsammans med min fina gick vi en liten kvällspromenad bort till Diamaten för lite fika och mat, idag fick vi smaka en ny dessert där kombinationen var kokos och choklad, måste säga, MYCKET gott. 
 
Vartefter kom C förbi och drack lite kaffe innan han skjutsade ner oss till stan där jakten på den perfekta klänningen letade, tror vi var inne i en och samma butik i kanske 1-1,5 timma? Den sista klänningen jag provade blev super bra, en blå med fina stenar på. Hittade även äntligen ett par svarta jeans som satt som smäck, har haft ögonen på ett par från Cubus, men dessa har varit slut en längre tid nu och de vet inte när de får in dessa igen så jag tänkte, well! Jag kör på dessa. Blev lite underkläder och vardagliga saker med, därefter(eller var det innan?!) gick vi iväg till Kicks för Sandrutten behövde en ny foundation, så vi fick lite hjälp innan vi gick vidare, och eftersom vi var så sena på stan, så hann dem stänga vilket gjorde att C fick skjutsa ner oss till Ingelsta. Köpte en glitter eyeliner till på Lördag samt en tröja för presentkortet på Stadium. 
 
OBS. Ska det vara så svårt att få tag i en Glitter eyeliner?! Inte en ända butik hade det förutom Kicks. Det kanske inte är populärt längre? H&M sa att de skulle få in det om några veckor troligtvis, jo tjena det hjälpte ju mig.. 
 
 
 
Nu,eller för ungefär 1 timma sedan skämde jag bort mig och pojken med lite vitlöksbröd och annat smarrigt! 
Observera att jag återigen lyckades lura i honom quornbitar som han trodde var kycklig, nu ska vi snart se om Pappsen går på det också? Garam Masala is the shit! 
 
Nu borde det bli sängen, har en hel del att göra imorgon, vi hörs mina fina! 
 
 

2012-11-08 | 02:19:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback