Skönhetsbehandlingar

 
 
 
Skönhet
 
Morgondagen bjuder på full skönhet! Det blir alginpackning,
tonårsbehandling samt lite annat smått och gott på Salong, det ska bli super skönt såhär när vintern står och knackar på dörren! Känner verkligen att min kropp behöver en fuktboost!  

Funderade till en början på att göra en Madonna + TCA-behandling, men efter att ha läst mer kring behandlingarna så avstod jag det och gjorde något mer "vanligt" så att säga. 
 
Därefter går vi vidare till Tegelvalvet för lite middag och drinkar, hur härligt låter inte det? 

Jag hoppas ni får en trevlig Fredag, det ska jag garanterat ha! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2012-11-23 | 02:34:00 | Skönhet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback