Adesign Natrafil™ Collection Brushes

Idag när jag var mitt uppe i att vila så plingande det på dörren och en man lämnade över ett paket, när jag insåg vad det var så blev jag super glad! Jag har nämligen fått chansen att vara test-person för Adesigns Natrafil™ collection borstar, och så som jag har längtat efter det paketet! 


Självklart var jag tvungen att öppna det så fort jag bara kunde och klämma och känna på dem, och jag lovar! Jag har nog aldrig varit med om ett par så mjuka borstar och som passar så bra i handen! Har en känsla av att dessa kommer bli mina storfavoriter, men en trovädig utvärdering kan jag inte ge er än, utan det kommer längre fram! 


2013-04-02 | 19:19:25 | Samarbeten | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback