Bloggiloggen

Har ingen motivation eller ork till att blogga efter jag jobbat stängning, dels för att jag inte hunnit med mycket mer när jag väl kommit hem och dessutom blir det inga bilder..

Men idag varje fall så kom mammsen förbi på jobbet en sväng så jag passade på att ta lite rast. Efter jobbet kom C och hämta mig och sen jag kom hem har jag mest slö-hängt vid datorn och sett lite OTH. Nu blir det sängen är super trött och förhoppningsvis är tvättstugan ledig imorgon! Och det kanske blir lite fler inlägg!


2013-04-18 | 00:23:46 | Vardag | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» dianasdrömmar

Alla dagar är ju inte roliga dagar ..:) kram Diana

Svar: Precis. Ibland måste man bara få vara! Kram
serendip.blogg.se

2013-04-18 // 06:05:12
» Carolina

Hej, jag har vidarebefordrat era önskemål och adresser till kakfateriet (gjordes så snart jag fick dem av er vinnare) så jag hoppas att era vinster dyker upp snart! Ge det ett par dagar och har du då inte fått dem så hör av dig till mig så skall jag "jaga" på dem lite och se vad som dröjer. :-) Kram

Svar: Okej va bra då vet jag:D Tack så mycket. Kram
serendip.blogg.se

2013-04-18 // 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback