Det lilla extra

Ni som känner mig väl, vet att någonting som jag älskar är sängkläder! Jag köper nog mer och dyrare sängkläder än vanliga kläder? Konstigt för vissa, men en självklarhet för mig! Jag gillar att sova fint haha. Och vad är det dem säger? I genomsnitt sover en människa 26 år av sitt liv, och då är det väl ändå bäst att få sova bra! Detta är mina nya godingar från Gripsholm som jag fyndade i Ullared och blandat med lite andra sköningar! Så nu ska jag ta en välförtjänt dusch och sedan krypa ner, imorgon är en ny dag! Ursääääkta dålig bildkvalité, tror ni står ut!

2013-04-10 | 23:02:06 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Eva "SjungandeMamman"

Håller med dig, sängkläder är viktigt (och kul)! :)

Svar: Absolut! :)
serendip.blogg.se

2013-04-11 // 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback