Fredagssnack

Blev en lunch borta på Diamanten tillsammans med Mamma innan det var dags för jobb, hjälpte honom lite iom att lunchen är den tiden han har som mest, och något som var superroligt var att Anni var där, så länge sedan jag såg henne! Hon kom förbi en sväng på jobbet och införskaffade sig lite nya underkläder och jag tror hon blev minst sagt nöjd. Vi har ju som sagt 20% på HELA sortimentet denna veckan för TS medlemmar, så passa på! Ikväll blev det lite käk och slå in paketen till lillfisen som vi ska på kalas hos imorgon, ska bli så roligt saknar honom hur mycket som helst! (min systerson!) Men innan dess blir det jobb och efter kalaset blir det spa! Lär behövas jag är helt slut, ska försöka komma igång med träningen nästa vecka igen också, så tråkigt när det blir uppehåll men känner inte riktigt att jag har motivationen där när det är så stressigt på andra håll. Jaja, vi får väl se! 

2013-04-26 | 22:06:44 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback