Friday night live

Blev en sväng ner på stan förut, det har regnat i stort sett hela dagen! Fick med mig ett par handskar hem för ynka 99:-, jag blev ju lite småkär i dem igår när jag och S var på stan, så nu slog jag till, inte ofta jag hittar några som sitter bra på mina stora händer haha. I övrigt hittade jag en super snygg väska på Accent, från Fiorelli. Priset på den var typ 1195:-, en aning saftigt för mig just nu (dock hade dem 25% rabatt, så kanske skulle slagit till!) Men den finns säkert kvar när jag fått min lön, fast då är ju erbjudandet borta? Åh beslutsångest, S skulle bara titta på mig och säga; "du ska alltid ha den där färgen på väskor", jag ser henne framför mig. 
 
Kvällen spenderades med en lånad 740 iom att C´s bil i stort sätt är redo för skroten (om ingen ängel räddar den), vi åkte och köpte lite mat och tjockade oss nådigt hemma hos S, dvs innan strömblablabla grejjen åkte ner hela tiden så de blev kolsvart. Tror problemet löste sig efter mycket om och men? För vi hann iallafall spela lite Buzz innan vi begav oss hemåt till fots. Bjuder på lite fler bilder imorgon, nu måste jag duscha och få lite, vad är det dem kallar det dem jäklarna? Skönhetssömn, JUST DET.. Det funkar ju, inte fasiken blir jag sötare för jag sover, snarare ett troll. Trolola godnatt!
 


 

2013-04-13 | 00:41:57 | Kärlek | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Angelica Björlin

Riktigt snygga handskar! Jag önskar att såna fanns i Borås :( Kram!

Svar: Finns de inte på ert H&M ?? =) Där jag köpte dem! Kram
serendip.blogg.se

2013-04-16 // 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback