Lördag

I Lördags blev det bullkalas på Diamanten, tror vi kom dit någon gång runt 13 och gick därifrån vid stängning, vi blev några stycken i omgångar och hade det trevligt! Han hade fått en beställning på 130 bullar, så vi fick några stycken att mumsa i oss haha. 


Jag personligen hade kunnat äta hur många bullar som helst, för de är ju så himla goda när de är nybakade!! Men jag nöjde mig med 1 och ett stort glas kall mjölk, MUMMA! C tog lite fler bullar, men han är ju en liten sockerråtta så de är som vanligt med andra ord, skulle han inte äta skulle jag bli förvånad haha. 
Vi rörde oss senare hemåt som sagt och jag träffade upp H för att fixa med hennes hår, först blekning sen dip dye och slutligen bortklippning av slitna toppar. 
 Under tiden som jag styrde med hennes hår så drog C & S iväg och tränade (tror det var för att lätta på samvetet efter alla bullar haha) och därefter gick de in till spa:t, S insåg att hon inte hade några badkläder så jag gick bort dit och höll dem sällskap eftersom jag ändå var färdig.
Vi avslutade kvällen med mat och nattliga skratt hemma hos C´s mamma innan det var dags att röra sig hemåt för en välförtjänt sömn! 
 

2013-04-08 | 13:17:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback