Måndagslista

Måndagslista - förra veckan

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag stängde butiken helt själv och kände mig nöjd och glad efteråt, trots att jag var nervös innan.

Blev jag arg/irriterad över:
 
Att allt ska ta sån tid, och att vissa människor verkligen inte är värda min energi.

Lärde jag mig:

Att allt går bara man vill, det viktiga är hur man själv mår.

Undrade jag: 
 
Hur systemet är uppbyggt kring företag, hur det kan få gå till som de gör på vissa ställen.

Önskade jag: 
 
Att jag börjar bygga på min framtid mer och mer, sånt som tycks ligga en bit bort i tiden, men som jag strävar efter.

Den kommande veckan hoppas jag:
 
Att det blir fint väder så man kan börja göra i ordning här hemma, känns så trist när vädret inte vill som en annan vill.
____________________________

Lånade detta underlag från: http://vittellersvart.blogspot.se/ , super smart idé för att se hur man själv utvecklas och vad man egentligen tänker på varje vecka! 

2013-04-15 | 10:50:00 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anna - Vitt eller svart

Vad glad jag blir att du ville göra samma lista. :)

Svar: Ja! Verkligen super bra idé!!
serendip.blogg.se

2013-04-17 // 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback