Miss.Cupcake utskick.

I slutet på förra veckan fick jag mitt VIP-utskick från Shesocial (http://www.reddville.se/Home.aspx). Paketet innehöll en supergullig kampanj med fokus på bakning och cupcakes. Samarbetet denna gång var tillsammans med: 


* Dr Oetker
* Lindt
* Norstedts  
 
Paketet innehöll förutom tampongerna; 2 Delikat bak-chokladkakor 70%, djungeldjurs-dekorationer, tårtmousse-pulver, strössel, bakboken: Liten kaka av Emelie Holm, rabattkuponger och olika broschyrer med recept. En super gullig kampanj och som ger mig lite större anledning till att ta fram min kreativa sida och baka något gott!

 
Dr.Oetker har nu startat igång årets Miss.Cupcake- tävling där du har chansen att vina 25.000 kronor i shoppingfrossa! Hur läckert låter inte det? Sätt i gång och börja baka, när du är nöjd med din/dina cupcakes, ta kort på dessa och gå in på http://Misscukcape.se och ladda upp bilden och ge den ett namn så är du med i tävlingen.
 
Tävlingen avslutas den 10 JUNI och detta är vinsterna: 
1:a pris: Shoppingfrossa för 25.000:-
2:a pris: Shoppingfrossa för 5.000:-
3:a pris: Shoppingfrossa för 3.000:-  
 

2013-04-01 | 14:58:00 | Samarbeten | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback