Nature secrets

Denna deo kom som extra-erbjudande i katalog 4-5 och priset på denna var då endast 19:- ! Ord.pris: 40:-
Man kunde välja antingen: Jojoba & Mango för känslig hud (den på bilden) eller mint & hallon. Självklart valde jag den på bilden nedan, gissa varför? Jo! För jag blev ju helt förälskad i handkrämen i samma serie!
rek.ca pris: 40 kr/50 ml
När jag doftade på denna i katalog nummer 4 så blev jag så sugen på att testa den! Jag har ganska känslig hy överlag och det är ju bara att konstatera, vissa deodoranter passar inte ihop med just DIG, resultatet blir då istället att doften liknar kattkiss och inte hjälper dig med önskat resultat. Denna däremot. WOW! Doftar hur gott som helst, håller hela dagen och torkar in relativt snabbt! Ända tråkiga är att man måste vänta en stund innan jag sätter på sig en svart tröja då den gärna kan ge vita fläckar. Eftersom jag gillade den så mycket (och den var till extrapris just då), så beställde jag en extra via H iom att redan hade lagt min beställning, samt blev även S sugen på en, så har en som väntar på henne här hemma nu. Denna ligger i handväskan varje dag nu, trots att jag faktiskt inte behöver fylla på under dagen haha!  
5 av 5 möjliga, LOVE säger jag bara! Trots kruxxet att den kan ge vita fläckar, så överväger verkligen de positiva egenskaperna stort. 

Vill ni prova på denna så är det bara att höra av sig! 
 
ANNAT TIPS:

 

NR.1 Nature secrets hand cream with energising Mint & Raspberry
Fräsch handcreme med svalkande mint och energigivande hallon. Har en återfuktande och vårdande effekt som hjälper till att skydda dina händer. 75  ml.
 
NR.2 Nature secrets hand cream for sensitive skin Jojoba & Mango
Vårdande handcreme för känslig hud. Innehåller återfuktande jojoba och intensivt skyddande mango. 75  ml.

Och är ni intresserade av att prova dessa så är det även här självklart att höra av er :) 
 

2013-04-12 | 12:52:02 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback