Onsdagsmorgon

Somnade till halvstorm och vaknade upp till solsken. Ska strax iväg till läkaren och få mitt knä kollat och därefter blir det att handla, hämta ut C´s ring och hämta ut lite paket som kommit. 
 
Hittade alla gamla bilder från Turkiet på lilla kameran och dessutom en hel del andra roliga minnen, och det konstiga i det hela är att vi kollade ju kameran i förrgår när batteriet var dött då fanns det inga bilder när vi flyttade över minneskortet till systemkameran, men nu när kameran är laddad så fanns det över 600 kort! Konstigt. Och kors i taket så fungerade kattgräset! Busan äter som bara den även om det mest ser ut som en jordplanta just nu eftersom hon haft ut hälften på bordet så är jag nöjd, mina blommor får vara ifred!

2013-04-24 | 10:43:00 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Millah

Hej :) Har tävlingar i bloggen, var jätte gärna med!

Armband: http://millahoman.blogg.se/2013/april/tavling-armband.html

Valfria skor: http://millahoman.blogg.se/2013/april/tavling-valfria-skor.html

ha det bra ☼ kram // Millah

2013-04-24 // 18:00:48
» pamela

Ser att du har en del att göra....ha de bra....vi ses ev på shoppingrundan idag..kram

Svar: Ja det hoppas jag! Kram
serendip.blogg.se

2013-04-25 // 04:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback