OTH

Idag= slappardag. Minns knappt när jag hade det sist ? Jag bestämde mig för att se One Tree Hill från början så det är vad min dag i stort sätt handlat om, och nu är jag fast i serien! Lika bra eftersom det finns några säsonger att arbeta sig igenom, VD har ju uppehåll till den 18:de samt så är det ju sommar uppehåll snart. Har fått lite vett gjort idag iallafall vilket ni säkert såg på schemat. Nu är det iallafall dags att sova imorgon blir det jobb!


2013-04-09 | 01:01:00 | Blandat | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» johanna

Nu är vinnaren dragen av valfria TomTomprodukter! Vann du inte.. under dagen kommer en ny tävling upp och du har fortfarande chansen att vinna ett valfritt plagg från strössel!

http://minbebis.com/blogg/missjoi/vinnaren-av-valfria-tomtom-produkter/

2013-04-09 // 10:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback