Roligheter

Blev ännu en dag fylld av jobb, blev inringd för en av tjejerna var tvugna att vabba. Inte mig emot, jag trivs så himla bra även om de fortfarande är nytt och nervigt, men det är väl lite det som är spännande också. Hoppar in även imorgon, men sen blir det ledigt fram tills på Söndag.
 
Vill ni höra något roligt förresten? På Måndag ska jag på Intervju ang. att bli Galleria Dominos nya bloggare, jag håller tummarna! Känner att jag har så himla mycket och ge, och vilken rolig men annorlunda idé! Äe jag vill det här, så jag hoppas de ser nått i mig som de är ute efter! 

2013-04-16 | 20:46:30 | Blandat | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigeln

What is this vabba?

Svar: Vård av sjukt barn haha:D
serendip.blogg.se

2013-04-17 // 01:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback