Whats up?

Super trött tjej som varit igång sen tidigt imorse. Benen värker, fötterna värker och framförallt min höft som de blev något struligt med igår efter promenaden (eller för att vara exakt, under promenaden). 
Imorse var jag på möte innan det blev en tidig lunch med C & Snigeln hos Hakan, åkte iväg för att ordna med lite hemlisar och sedan hemåt för att ordna med Oriflame som äntligen kom idag, tänkte ta o berätta lite om några nya favoritprodukter här i dagarna, senare under dagen var det dags för jobb, och det gick super bra, vi organiserade om i butiken för att få fram årets badupplaga och hade allmänt roligt. Nu har jag precis ätit middag med mitt hjärta och känner att sängen kallar, imorgon ska vi på saft & bullkalas på Diamanten, det ser jag fram emot! 

2013-04-06 | 00:08:44 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback