Work

Igår blev det jobb och jag måste bara säga att jag trivs så himla bra på jobbet! Vi har fått in super mycket fint nu till badsäsongen och mycket fina säsongsunderkläder. Om jag skulle klämma mig i en baddräkt så skulle jag till 100% köpa mig den här: 
den finns i massor av olika färger och materialet är underbart, känns inte sådär "badräktaktigt" som många andra gör, den här är lite mer stretchig och tjockare material. 
 
Igår var första dagen/kvällen som jag stod helt själv de sista timmarna och stängde butiken helt själv, jag var en aning nervös men det gick faktiskt super bra, (trots att jag oroade mig över om jag hade glömt något 2 timmar efteråt), men visst är det härligt att trivas på jobbet? Mina kollegor är super söta tjejer! 
Blir en sväng ner dit i e.m också, men då för lite shopping och inte jobb. 

2013-04-10 | 10:22:10 | Tips | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Angelica Björlin

Supersnygg! Vart kan man köpa den? :D

Svar: Visst är den! Twilfit! :-)
serendip.blogg.se

2013-04-10 // 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback