Sneaky peaky

Hyllan som jag hämtade igår var lite mindre än vad jag hade tänkt mig, men vet ni vad ? Det var nästan ännu bättre! Åkte hem till Sandrutt som var mitt inne i en sminkning (vilket hon inte ens behöver för hon är så fin iallafall), åkte ner till stan, förbi jobbet en sväng och in i diverse butiker. Fick lite småplock inhandlat som behövdes och i vanlig ordning sånt som egentligen inte alls behövs. Men EN tröja blev jag så förbaskat kär i, och dessutom så var den på rean så hej, Dessie var hur nöjd som helst! 
 
Bjussade snorpan på lite lunch på Pause, lämnade ett litet signum om att vi hade varit där (S fick skriva!), skyndade därifrån för att möta nya äventyr och vi skrattade hur mycket som helst åt ett par som verkligen hade behövt ta in på hotell och sen möttes vi av en hel del regn så jag fick införskaffa mig ett litet paraflax. Vi tog en promenad ner till spårvagnen innan jag gick i min ensamhet i regnet till salongen för en helt underbar ansiktsbehandling! Avslutade kvällen med ett kämpigt men riktigt skönt träningspass innan jag somnade som en stock.
 
Vad har jag gjort idag då? Hämtat Oriflame, sorterat ut det, lagat mat och nu sitter jag här och slappar! Funderar på att röra mig mot sängen för lite vila. Vad kvällen bjuder på får vi se i ett senare skede. 

2013-08-09 | 18:22:47 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sniglar

nämen;)

2013-08-10 // 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback