Äckligt.

Jag måste få spy ur mig lite. Facebook gör mig galen just nu, alla skriver om att de fått blommor osv av sina flick-pojkvänner, visst det är jag med på och visst är det supergulligt, ja självklart. Men vafan? Måste ni smöra så himla dant "åhh jag älskar min pojkvän/flickvän hon/han är bäst i världen", jaha. Så ert värde sitter i sakerna ni får eller? Ni älskar er kärlek mer för att ni får saker, eller vad är grejen för jag förstår faktiskt inte? Kanske bara är jag som reagerar eller så är det faktiskt konstigt, för personligen skulle jag inte älska min finis mer bara för han ger mig saker, jag älskar väl honom ändå? Ibland känns det bara för överskattat, den ene ska vara bättre än den andre. Uppskatta varandra varje dag istället för EN dag på året! 

2013-02-14 | 11:55:00 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Utah

Yeah babeh

2013-02-14 // 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback