Friday I´m in love dududududu

Blir inte så mycket bloggning eftersom vi är ute på landet, datorn är ju inte prio ett om man säger så. Jag har ju totalt 8 kissar här ute att mysa med, så ni kan ju förstå vad jag gör om dagarna haha! Men just nu är både Ruggis och Smulan borta så jag är lite orolig, tycker att dem borde ha dykt upp redan, men de kommer väl när de kommer liksom. 
 
Dagens roligheter då? Vaknade upp med Sandrutt vid min sida, hade lite psalm läsning, Desirée Evangliet nr 3 i samband med frukosten, väckte karlarna, åkte in mot stan och ja.. Vad har jag gjort? Gjorde lite skönhetsbehandlingar på en kund, packade lite grejamojer och nu sitter jag här ute på landet, har precis "landat" med lite kaffe och tvättmaskinen är igång för fulla rullar. Vet inte vad vi ska göra mer ikväll, blir nog en ganska lugn Fredag eftersom vi ska upp och agera barnvakter större delen av dagen imorgon. 
 
Men vet ni vad? Hihi, jag ska nog ta mig en liten Dooleys sen iallafall, det är ju så GOTT! Och idag är det Fredag, vilket betyder veckans avsnitt av Vampire Diaries, gogogo!

2013-02-15 | 19:40:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback