Malmö

Som de flesta redan klurat ut, så har jag fått jobb, det känns hur roligt som helst, och jag känner att min energi är på topp! Det här är någonting som jag känner att jag är bra på och dessutom känner mig väldigt uppskattad på. Förra veckan var jag på utbildning för jobbet och tänkte visa er lite bilder från vistelsen, vi var två stycken här ifrån, samt 2 stycken från en annan stad, utbildningen var hur rolig som helst, och det var mycket att lära sig! Jag älskar Malmö, blandningen av alla människor, och dessutom alla olika språk och dialekter. Är det någonstans jag skulle kunna tänka mig och flytta, så är det nog Malmö, men jag skulle nog ha en aning svårt med Danskan haha!


2013-02-12 | 13:52:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback