Måndag

Bra början på veckan? Varit täppt i näsan några dagar, men den här morgonen tar faktiskt priset! Usch o fy, jag vägrar bli sjuk, jag ska vara frisk! 
 
Sitter och njuter av morgonkaffet, men börjar bli dags att runda av det och sätta fart innan jag ska iväg och träffa Mammi, vi ska ut på jakt efter lite kläder och skor, samt ev. en fotbehandling, vi får se vad som hinns med och inte! Ska även försöka möta upp lite folk som ska köpa lite av kläderna jag lagt ut och dessutom försöka leta fram en smidig bag till på Onsdag då det är dags att packa lite grann! 
 
Ha en bra start på veckan, kram!
 

2013-02-04 | 10:42:19 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback