Och det rätta svaret

Och rätt svar var ... barapapapapaaaaaa: låsknappen till bilen och Hellis hade så rätt!
Lite roligt med kluriga frågor ibland, eller hur? 
 
Nu har jag packat det mesta, Sandrutt kommer snart över och ska hjälpa mig med strykning sen är jag färdigpackad inför morgondagen och kan därefter slappna av med C, J och S borta på spa:t! Puss på det. 

2013-02-06 | 18:30:49 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tävlingstips! Vinn en lyxig kryssning för två! Perfekt för att skämma bort sig själv och någon man tycker om! Tävla i min blogg: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-06 // 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback