Tupp

Uppe med tuppen, eller nej inte ens tuppen är uppe såhär tidigt. Blev en trevlig kväll igår trots att vi hade råkat boka träningen fel vecka haha, men det är ju inte hela världen, så träna får killarna göra nästa vecka. Det var super skönt att få bada iallafall!, något som jag saknat väldigt länge sen vi flyttade från huset är just vårt bubbelbadkar, så lite bubbelbad satt verkligen på sin plats, men eftersom jag samtidigt var lite "pågång att bli förkyld" redan innan, så kanske de inte var sisådär jätte smart, men har man bestämt så har man bestämt. 
 
Nu måste jag ladda upp med kaffe, om 2 timmar går tåget, och därefter tar resan ca 3,5 timma. Utbildningen börjar 15.00, och pågår så vitt jag vet troligtvis tills ikväll. Ha en bra Torsdag trots snö och blask. Kram!

2013-02-07 | 06:18:14 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback