Typiskt.

Känns sisådär när man vaknar upp och inser att det inte finns någon frukost hemma, väljer istället att ta lite kaffe och sätter mig vid bordet, bara några minuter senare flyger en fågel rakt in i fönstret och skrämmer både mig och kissarna. Bra start på morgonen, verkligen! Det handlar om o välja sin attityd men just nu tänker jag faktiskt sitta och tjura en halvtimma, för då kan jag va glad resten av dagen istället. 

2013-02-17 | 07:42:03 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sandrutt

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
i love it

Svar: Jag vet att du älskar skinka, men de är inte bra för dig.
serendip.blogg.se

2013-02-17 // 12:39:27
» Anonym

inte ett m på slutet, äter fortfarande inte skinka. promise

Svar: Jag tror dig inte!!
serendip.blogg.se

2013-02-17 // 12:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback