Bestyr

Imorgon kommer troligtvis varorna från Oriflame som jag väntat ett tag på nu, lite tråkigt att det inte var alla produkter som fanns i lager och man inte fick veta det föränn nu, men så kan det vara ibland. Glad att jag får de viktigaste iallafall! Imorgon blir det att tillbringa förmiddagen med mammsen och på e.m åker vi till syster en stund, mamma kunde nämligen inte vara med i Söndags när vi firade henne, så det blir lite "efterfirande", efter blir det en sväng till vårdcentralen och därefter har jag inte mycket mer inbokat, ska försöka börja gå igenom alla kläder här hemma, fota och ordna lite, sen åker det upp här och på lite andra sidor, "den enes skräp den andres skatt", har så mycket jag vill bli av med nu så det är galet, har en del killkläder jag ska lägga upp också, så håll ögonen öppna! 
 
Nu måste uppdateringen med telefonen snart vara färdig, det har tagit över en timma.. Jag vill sova haha! Men det går ju inte före den är färdig. 

2013-01-22 | 23:44:48 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback