Cold as ice

Såhär såg vädret ut för ca 2 timmar sedan, det är ju inte klokt! Så fort allt hann försvinna, kommer det lika mycket igen. Jag som var så nöjd över att det var snö på Julafton och att det sedan började avta (så som det ska vara enligt mig). Men icke! Men galen som jag är är fönstret i rummet öppet ändå, jag måste ha frisk, ny luft och ett svalt rum, annars går det icke! Vet att folk tycker jag är galen men så är det.

Blev att jag gjorde jobbet ikväll istället, skönt. Pappa hämtade upp mig och nu har jag läst några sidor i boken, den är verkligen superbra! Detaljrik, spännande och fängslande, men nu måste jag försöka sova lite.. Ska försöka mig på att komma upp till tvättstugan idag eftersom jag misslyckades med det igår!


2013-01-11 | 05:17:27 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback