Dagligt

Sitter och lägger över lite ny musik och ljudbok till mobilen, kan behövas både till väckarklocka och promenader/träning. Dessutom har jag lovat mammut att hjälpa henne med hur man lägger in musik, och då är det ju bra om jag själv uppdaterar mig om hur man gör.
 
Dagens roligheter då? Började dagen med lite pappershantering som tog mer tid än väntat, men det är ju inget att göra åt, är det kö så är det ju bara att vänta, därefter åkte vi iväg och körde hem en vän till C, och sen vidare till Diamanten för lite mat och eftermiddagsfika, och vi avslutade kvällen ute hos mammut, kort och gott va? Är för trött för att gå in på detaljer. 
 
Sur är jag också, iPhoto håller på och krånglar, och vill inte överhuvudtaget ställa upp på mina komandon, undrar om det kan vara dags att uppdatera? Får prova helt enkelt! Vet att det varit surt med bloggen idag men det är som sagt för iPhoto har strulat, och det är ju inget roligt med enbart text (även om det blir en hel del text nu), dessutom har jag helt enkelt inte haft tiden. 

2013-01-15 | 01:18:31 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback