Demi More by Oriflame Body Butter





rek.ca pris: 115 kr/200 ml

Nu har jag använt denna fantastiska produkt i snart 1 månad och känner att jag kan ge den en rättvis recension. Förpackningen känns lyxig men stilren och konstistensen av body buttret är liknande vispat smör, inte för löst men ganska fast, och känslan av att smörja in sig med denna produkt är super! Den återfuktar länge och efteråt blir man sammetslen, observera att den inte känns kladdig på huden som många andra produkter tycks göra. Doften är alldeles lagom stark och lägger sig kvar lite mystiskt över huden en lång tid efter man smörjt in sig. Priset för denna förpackningen är billigt om man ser till innehållet, 200 ml av denna kräm räcker länge även om man smörjer in sig morgon och kväll. 

Perfekt för fuktfattig hud såhär i vintertider men även för dig som vill känna dig lite extra fräsch. 

Betyg då?

5 av 5 möjliga. Den ger återfuktning till max, utan att kladda eller sitta som en hinna över huden, och den svaga doften som även stannar kvar passar bra. 

2013-01-20 | 11:26:00 | Shopping | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Daniella

Kanske något som är värt att prova nu i denna kalla vinter

2013-01-20 // 23:40:00
» Karin

Denna måste testas!

2013-01-20 // 23:41:52
» Daniel

Var kan jag få tag på den?

Svar: Om du hör av dig till mig kan jag säkerligen ordna det =)
serendip.blogg.se

2013-01-20 // 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback