Glädje.

Jag är superglad, nästa vecka ska jag på min första riktiga arbetsintervju, självklart är jag nervös men samtalet kändes så himla bra, så jag kommer ägna min uppmärksamhet till att fokusera på det bra, istället för nervositeten, för jag menar, vem är inte nervös när det gäller något nytt?
 
Till lite tråkiga nyheter då, min älskade plutt har tappat hans förlovningsring! :( Så vi måste åka ner till polisen och lägga en förlustanmälan, det positiva i det är iallafall att vi har en tilläggsförsäkring så han får en ny. 
 
Nu måste jag hoppa iväg, har tvättstugan och lite annat, gav mig själv en timmas sovmorgon så allting har blivit förskjutet, aj aj! Har lite att stå i som sagt, tänkte visa lite produkter som kommit hem ikväll :) ha en fin Torsdag

2013-01-24 | 15:59:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback