Kalas.

Varit en lång dag och jag känner mig helt slut. Påbörjade dagen med en promenad för att väcka min plutt som inte verkade vilja svara haha! När jag kom dit var hans ögon helt förstörda :( Han har haft sån otur med sjukdomar nu och jag tycker så synd om honom! Så han skjutsade ut mig till syrran som firades idag, och åkte sedan hem och vila, vilket jag tror var behövligt. Hos syrran blev det tårta med vit choklad, kaffe och annat mys. Hon fyller egentligen imorgon, men enklare att firas idag, när alla hade begett sig tog vi en lång promenad med en av hennes grannar, och avslutade sedan dagen med en tripp till Ingelsta, köpte ett par knästrumpor som var super söta, och ordentligt varma, det kan jag behöva nu när jag har börjat med dagliga promenad rutiner.

Just nu har jag lagat lite mat, blev hemmagjort potatismos och lite annat smarrigt! Så nu är jag färdig för idag och sängen ropar högt och tydligt, men först och främst blir det att se Olof Palme- serien som börjar klockan 21.00, sen släcks det för idag! 

2013-01-20 | 20:00:00 | Blandat | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Daniel

Det kan nog vara väldigt skönt med ett par varma strumpor. När jag åkte hem idag var det -10.

2013-01-20 // 23:44:22
» Daniella

Nu blev jag sugen på hemmagjort potatismos med istreband och rödbetor. Eller kanks rotmos.

Svar: De är grejer det!
serendip.blogg.se

2013-01-20 // 23:46:17
» Anna

Det är stor skillnad mellan pulvermos och hemma gjort men jag tycker båda är goda. Det är nästan som två olika rätter

Svar: Jag avskyr pulvermos haha!
serendip.blogg.se

2013-01-20 // 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback