Nostalgi

Känner ni igen de här godingarna? Det var en av mina favoriter för några år sedan, men de togs bort på grund av farliga ingredienser eller om det var att barn satte kulorns i halsen eller liknande har jag för mig, men nu från ingenstans har de ploppat upp igen:D såg de av en slump när jag var inne på Hemköp, jag är aldrig där annars liksom haha! 5 stycken är det i ett paket för 10:-, och de finns i flera smaker, som ex: choklad och vanilj!

Vissa kanske tänker på riskakor från när de var mindre, men det här var min grej!
För er som inte vet vad det är så är det sugrör med smak man har till mjölk;) invigde ett paket nu och det var sååå gott! Nu kan jag nog sova bra haha, tror det bor ett litet barn i mig trots allt!


2013-01-31 | 23:52:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback