Söndag

Sitter och kollar igenom CV, personligtbrev och diverse intyg och referenser jag tänker ha med mig på Onsdag, bättre att vara välförberedd än att inte ha någonting alls med sig. Dock lämnade vi ju tillbaka skrivaren igår eftersom en del hade gått sönder på den, och den nya får vi inte föränn tidigast Onsdag, så det blir att åka iväg till C´s pappa och försöka låna hans skrivare. 
Sa jag förresten att den försvunna ringen, inte längre är spårlöst borta? Den hade fastnat i någonting i C´s ficka så igår när vi letade efter hemmanycklarna kom den fram, vilken lättnad! Nu får han ha den som prydnad tills dess att den blivit förminskad så den inte ramlar av och försvinner på riktigt!
 
Men nu måste jag rusa, om en halvtimma ska vi vara på Söndagsmiddag hos svärmor, vi hörs senare kanske! :) Kram

2013-01-27 | 15:47:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback