Thursday

Idag kommer bli en lång dag som kommer gå i ett, ska först iväg och göra lite behandlingar på en person, därefter åker vi till Ikea, samt så ska jag på massage vid 17- hugget, och det ska bli utomordentligt skönt! Jag får alltid massa jäkla knutar "innanför" skulderbladen, och det gör så himla ont! Så idag ska jag utnyttja ett av presentkorten jag har i Linköping, när vi ändå ska över dit. Men tidsplanen känns ganska tight, så vi får se hur mycket som hinns med, förhoppningsvis löser det sig. 


2013-01-17 | 10:15:00 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Fan så snygg du är kvinna!

Svar: Tack så jätte mycket :)
serendip.blogg.se

2013-01-19 // 00:18:28
» Sara

Hittade du något att shoppa?

Hur var massagen?

Svar: Japp! Hittade massor, om du kollar inlägg från idag så visar jag lite av vad det blev.
serendip.blogg.se

2013-01-19 // 00:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback