Vinster julkalender

Varje år anordnar olika företag och bloggar julkalendrar som allmänheten får ta del av, i år var jag med i flera stycken och jag måste säga att det är oerhört roligt! Jag hade turen att vinna många fina saker som ni kan se på bilden och jag tänkte beskriva dessa lite närmare, samt berätta var jag vann dessa. 
 
1. PointDeal. En julkalender där man skulle besvara enkla frågor och sedan skicka in, där vann jag en musmatta med en söt vovve på samt 100:- i presentkort till deras shop. 
2. Svenssons Ur. Här vann jag ett presentkort på 300:- i en julkalender som Västerviks tidning anordnade, även här skulle man besvara frågor, men frågor gällande Västervik.
3. Http://eemma.se här vann jag en T&C orange/svart färgad plånbok från http://ursnygg.com som endast är 8 mm tjock, praktisk och lätt att ta med sig.
4. Lumené. Ett eyebrow shaping vax, håller brynen på plats och fungerar bra till ljusbruna/bruna bryn.
5. Http://Christelmua.blogg.se vann jag en hemlig skönhetsprodukt, som var ett läppglans från The Body Shop: Born Lippy, doftar otroligt gott och återfuktar läpparna. 
6. http://beleza-blogg.se/ vann jag denna underbara necessär exklusivt designad för IDUN av den italienska konstnären Patrizia Gucci, innehållet var: En mindre foundation av Svea, infällbar kabubiborste, en smart fickspegel samt volym mascaran Gull. Jag blev helt förälskad i necessären som är så himla fin, och produkterna inuti är så himla bra för huden! Dessa fanns även att köpa på Apoteket och Eleven.se, vet inte om de finns kvar nu? Men priset låg på 499:- (ord.pris ca 1100:-). Så denna produkt var MYCKET uppskattad, och jag blev så glad. 
 
Även två saker som inte kom med på bild som jag vann var en valfri mobilväska från http://idiwa.se, som bloggerskan: http://mestyle.se, höll i och en kattneccessär från katter.nu (dock har den inte kommit ännu :( ).
 

Jag tycker det är super roligt att vara med i tävlingar, för förr eller senare vinner man något riktigt roligt, och i detta fallet vann jag mycket saker! Så ge inte upp hoppet bara för ni inte vinner, jag brukar säga det: "Är man inte med och tävlar, kan man inte heller vinna"


2013-01-15 | 21:08:00 | Shopping | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

Jag vinner aldrig något. Jo lite kanske, om alla skräpposts mail som kommer efter att man varit med lite överallt. Men jag väljer nog fel tävlingar:P

2013-01-19 // 00:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback