10-07-01

Hade en jätte rolig fredagskväll. Jag sov bort hela dagen, vilket kanske inte är så konstigt?! Så när jag väl gick upp hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning. Mattias kom och hämtade upp mig och vi åkte ut till Abborreberg för att äta glass, vilket dock var stängt så vi åkte till Sibylla istället och satt och prata jätte länge med glass&cola. För att avsluta kvällen åkte vi runt lite och pratade strunt. Väl hemma försökte jag att sova utan lyckat resultat, tog med mig Robin ut på en kvällspromenad som var jätte trevlig. Skönt att man kan vara så frispråkig ibland eller hur ? haha! Inte lyckats sova än och klockan är 06.00, solen skiner & Fredde är påväg för att äta frukost sen ska jag vara barnvakt åt världens finaste mellan 10.00-14.00, undrar vad vi ska hitta på!
 

2010-07-19 | 17:14:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback